Cuma, Ağustos 18, 2006

Merhaba


Sizlerle tanisalim diyorum! :) Hepiniz Blog'uma hosgeldiniz. Simdilik ben yazip ve konusamadigim icin benim yerime blog'umu babam yonetecek. Eminim O'na zorluk cikarmaz ve blog'umu sIk sIk ziyaret edersiniz unutmayin ben buyudugumde benim icin en onemli eserleden bir bu olacak. Benim hakkimda gelismis tum olaylari takip edecegim. Simdilik blog sadece Turkce olacak ama eminim ileride dunyanin geri kalan lisanlarinda da calismalar yapacaktir bama. :) ehuehuhe

Su soruyu sordugunuzu duyar gibiyim; biz bu blog'u niye ziyaret edelim? Iste cevabi: aslinda size pek bir sey vaad edemeyecegim, ben ne gibi sapsalliklar yaparim bilmiyorum ama yaptigim her sapsal ve akilli hareket babam tarafindan (tabii benim verdigim yetkiyle) burada sizlere duyurulacak. Sizden de bana katkida bulunmanizi rica edecegim (ozellikle farkli diller konusunda) Cunku kararliyim meshur olacam ben! Evet biliyorum daha cok erken ama demisti dersiniz! :)
Simdilik hepinizi sevgiyle! (daha sonra bazilarinizi sehvetle opecegim) opuyorum.
Sevgiyle hoscakalin.

Anne seni cok seviyorum. x

Ps: Baba lutfen bana manali birsey hazirla ve ailemizdeki herkesin resmini buraya yukle senide opuyorum.

Mert Eren Deniz

3 Comments:

At 8:34 ÖS, Blogger sezenn said...

ne kadar tatlı değil mi minik kuş ee kimin kusenni

 
At 8:35 ÖS, Blogger sezenn said...

burda benden başka kimsenin yorumu yok mu yaww??

 
At 8:37 ÖS, Blogger sezenn said...

seni çooook özledim kuş bu sömestr tatilinde teyzoşa gidiomm senide bklerim bir günn kenidine iiyi bak mucx

 

Yorum Gönder

<< Home