Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Uyku problemi!


Simdi yakinda minik agzima iki pirinc daa eklenecek! Ayy yani dis :) O yuzden bu aralar uykumda bir zorlanma var. Uyuyamiyorum gece boyu kipir kipir don saga don sola olmuyor! Bende ne yapiim annemle babami uyandirip ailece uykusuz kalmamizi sagliyip aile butunlugune katkida bulunuyorum :) Eminim benim gibi uyuyamayan biii suru minik var ben simdi onlara uyuyamadiklarinda kendilerine yardimi olacak bir ipucu onerecem :)
Yani bu bi tarif sayilir tarifin adi:
Baba Gogsu!
ihtiyaclar; Kacmis bir uyku, uyuyan bi baba, bos genis bi yatak, emzik ve karanlik bir oda.
Uyunusu; :) viyak viyak aglicaksin sonra baban gelcek o da uykulu olduu icin pisss pisss pisss yapcak bakcak sen durmuosun o'nun uykusu kaccak alcak seni kollarina e ee ee eeeee e dicek sen azicik dalinca seni yataaa yatirmaya caliscak sen kiyameti koparcaksin. O'da garibim ne yapsin uzancak sirtustu yataaa senide yatircak gogsune sen uyuyana kadar (ki bu yaklasik 2 saat surecek bu) uyumadan sana sarkilar solucek 1 saaat te yaninda yatirip yatircak seni yataaana :) Ben cok sansliyim babam cok guzel sarki soluyor (aslinda sesi guzel degil ama sarkilari guzel ciyor mesela dun gece The Cure dan bi sarki soluyordu i'll always love u diye cok sevdim yani)
seni de cok seviyom sakalli!
x
Mert

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home